2 Ağustos 2009 Pazar

Eylem Güle Güle Dinle

eylem dinle

Eylem Güle Güle Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Eylem Güle Güle Şarkı Sözleri


adım adım koşmak istiyordum
adım adım uçmak istiyordum
cesaretim vardı seninle kalıp mutsuz hayata
cesaretim yoktu sensiz bir dakika
güle güle sana dedim güle güle…
yetti artık ha ne oldu pişman mısın ha
şimdi geldin bana aşktan bahsediyorsun
aşk varken birgün bile değerini bilmiyordun.
gözlerime bakıpta gönlümü alamazsın.
beni ateşe atam yanmaz mı yar.
tak sepeti koluna herkes kendi yoluna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Ağustos 2009 Pazar

Eylem Güle Güle Dinle

eylem dinle

Eylem Güle Güle Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Eylem Güle Güle Şarkı Sözleri


adım adım koşmak istiyordum
adım adım uçmak istiyordum
cesaretim vardı seninle kalıp mutsuz hayata
cesaretim yoktu sensiz bir dakika
güle güle sana dedim güle güle…
yetti artık ha ne oldu pişman mısın ha
şimdi geldin bana aşktan bahsediyorsun
aşk varken birgün bile değerini bilmiyordun.
gözlerime bakıpta gönlümü alamazsın.
beni ateşe atam yanmaz mı yar.
tak sepeti koluna herkes kendi yoluna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder