2 Ağustos 2009 Pazar

Ankaralı Çoşkun Bir Şişe Şarap Dinle

ankaralı çoşkun dinle

Ankaralı Çoşkun Bir Şişe Şarap Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ankaralı Çoşkun Bir Şişe Şarap Şarkı Sözleri


Bir şişe şarap sırdaşım olsun
Yanında sigaram mezesi olsun

Bir şişe şarap sırdaşım olsun
Yanında sigaram mezesi olsun

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Her gece içtim
Kendimden geçtim
Bir vefasız yar için
İçkiyi seçtim

Her gece içtim
Kendimden geçtim
Bir vefasız yar için
İçkiyi seçtim

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda
ankara damar müzik dinle mp3 indir direk damara bağlanma sitesi bir şişe şarap indir ali osman bir şişe şarap dinle indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Ağustos 2009 Pazar

Ankaralı Çoşkun Bir Şişe Şarap Dinle

ankaralı çoşkun dinle

Ankaralı Çoşkun Bir Şişe Şarap Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ankaralı Çoşkun Bir Şişe Şarap Şarkı Sözleri


Bir şişe şarap sırdaşım olsun
Yanında sigaram mezesi olsun

Bir şişe şarap sırdaşım olsun
Yanında sigaram mezesi olsun

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Her gece içtim
Kendimden geçtim
Bir vefasız yar için
İçkiyi seçtim

Her gece içtim
Kendimden geçtim
Bir vefasız yar için
İçkiyi seçtim

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda
ankara damar müzik dinle mp3 indir direk damara bağlanma sitesi bir şişe şarap indir ali osman bir şişe şarap dinle indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder