2 Ağustos 2009 Pazar

Ferdi Tayfur Gelinmi Oluyorsun Dinle

ferdi tayfur dinle

Ferdi Tayfur Gelinmi Oluyorsun Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ferdi Tayfur Gelinmi Oluyorsun Şarkı Sözleri


Ne o teller duvaklar, gelinmi oluyorsun
Neden yaşlı gözleri,ne o ağlıyormusun
Siyahları çıkarıp, beyazları giymişsin
Bana ait kalbini, başkasına vermişsin
Kime giyindin öyle, hazırladın kendini
Kim alacak kalbinden, bana ait yerini

Beni garip bırakıp, aşkımı unutarak
Kimler saracak seni, gözlerine bakarak
Seven dünyam karardı, çıkar yol arıyorum
Hasretin batağına düştüm çıkamıyorum

Kime giyindin öyle, hazırladın kendini
Kim alacak kalbinden, bana ait yerini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Ağustos 2009 Pazar

Ferdi Tayfur Gelinmi Oluyorsun Dinle

ferdi tayfur dinle

Ferdi Tayfur Gelinmi Oluyorsun Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ferdi Tayfur Gelinmi Oluyorsun Şarkı Sözleri


Ne o teller duvaklar, gelinmi oluyorsun
Neden yaşlı gözleri,ne o ağlıyormusun
Siyahları çıkarıp, beyazları giymişsin
Bana ait kalbini, başkasına vermişsin
Kime giyindin öyle, hazırladın kendini
Kim alacak kalbinden, bana ait yerini

Beni garip bırakıp, aşkımı unutarak
Kimler saracak seni, gözlerine bakarak
Seven dünyam karardı, çıkar yol arıyorum
Hasretin batağına düştüm çıkamıyorum

Kime giyindin öyle, hazırladın kendini
Kim alacak kalbinden, bana ait yerini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder