20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tuğba Özerk Sensiz Odalarda Dinle İzle Şarkı Sözleri


Tuğba Özerk Sensiz Odalarda Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Tuğba Özerk Sensiz Odalarda Şarkı Sözleri



Sen Kimseye Benzemessin
Gülüşüne Kurban Olduğum
Acını Hiç SesLemessin
GeçmişLe işim yok artık

Bugüne sana asıLı kaLdım
Benimsin Sahibimsin
Senden Sonra
Hazan mı Tufanmı Koymazki Artık

AçLığıda Gördüm Ben Tokluğuda Gördüm
Alkışıda Duydum Ben
Görmedim Aklımı BöyLe ALanı
Duramam Artık Bu OdaLarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tuğba Özerk Sensiz Odalarda Dinle İzle Şarkı Sözleri


Tuğba Özerk Sensiz Odalarda Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Tuğba Özerk Sensiz Odalarda Şarkı Sözleri



Sen Kimseye Benzemessin
Gülüşüne Kurban Olduğum
Acını Hiç SesLemessin
GeçmişLe işim yok artık

Bugüne sana asıLı kaLdım
Benimsin Sahibimsin
Senden Sonra
Hazan mı Tufanmı Koymazki Artık

AçLığıda Gördüm Ben Tokluğuda Gördüm
Alkışıda Duydum Ben
Görmedim Aklımı BöyLe ALanı
Duramam Artık Bu OdaLarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder