20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tuğba Özerk Eros Dinle İzle Şarki Sözleri


Tuğba Özerk Eros Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Tuğba Özerk Eros Şarkı Sözleri



Gün Gelir Aşk Durur.
O Çok Güvendiğin KaLbin
Ben Huzur Aradım.
Sen Kusur Aradın.

Senide Vurur Eros.
Dar ZamanLarın Senin oLsun.
Taş Kalpler Senide Yorsun.
Ağlamalarım Geçti İçimi Çeke Çeke.

Şimdi Utanmadan ÖzLedim mi Diyorsun.
Ne Bulursa Tok Karınlar Yiyenler.
Aşkı Göz Görüp Ezip GeçenLer.
Uzak DursunLar Hepsi Benden.

SıkıLdım Bu işin Sonu Çok Zormu
Acının HafifLeticisi Yokmu
TıkıLdım KaLdım Bu DeLi kaLbime
Senin Adamın Yokmu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tuğba Özerk Eros Dinle İzle Şarki Sözleri


Tuğba Özerk Eros Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Tuğba Özerk Eros Şarkı Sözleri



Gün Gelir Aşk Durur.
O Çok Güvendiğin KaLbin
Ben Huzur Aradım.
Sen Kusur Aradın.

Senide Vurur Eros.
Dar ZamanLarın Senin oLsun.
Taş Kalpler Senide Yorsun.
Ağlamalarım Geçti İçimi Çeke Çeke.

Şimdi Utanmadan ÖzLedim mi Diyorsun.
Ne Bulursa Tok Karınlar Yiyenler.
Aşkı Göz Görüp Ezip GeçenLer.
Uzak DursunLar Hepsi Benden.

SıkıLdım Bu işin Sonu Çok Zormu
Acının HafifLeticisi Yokmu
TıkıLdım KaLdım Bu DeLi kaLbime
Senin Adamın Yokmu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder