16 Kasım 2009 Pazartesi

SÜRGÜN - BENDEN KALAN KÜLDÜR ELBET







SÜRGÜN - BENDEN KALAN KÜLDÜR ELBET
Yüreğime kar düşer her gece Sürgün Sürgündeki esmer çocuklar gibi Savurur gün, savurur yel, savurur hasret Yanarım benden kalan gündür elbet Sokaklar benim Üzerinde ayak seslerim Rüzgarlar benim Giderayak sevmelerim Tutuşur gün, tutuşur gül, tutuşur hasret Yanarım benden kalan küldür elbet Yüreğime kar düşer her gece Yalnız kaldım aynı çığlıklar gibi Savurur gün, savurur dost, savurur zaman Yanarım benden kalan küldür elbet Götürün sevdamı sürüldüğüm ülkeye Ağlayın yanıp tutuşan bu sevgiye Gönlümün saklısında yandı hasret Gidecek yer var mı ki her yer gurbet ...!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Kasım 2009 Pazartesi

SÜRGÜN - BENDEN KALAN KÜLDÜR ELBET







SÜRGÜN - BENDEN KALAN KÜLDÜR ELBET
Yüreğime kar düşer her gece Sürgün Sürgündeki esmer çocuklar gibi Savurur gün, savurur yel, savurur hasret Yanarım benden kalan gündür elbet Sokaklar benim Üzerinde ayak seslerim Rüzgarlar benim Giderayak sevmelerim Tutuşur gün, tutuşur gül, tutuşur hasret Yanarım benden kalan küldür elbet Yüreğime kar düşer her gece Yalnız kaldım aynı çığlıklar gibi Savurur gün, savurur dost, savurur zaman Yanarım benden kalan küldür elbet Götürün sevdamı sürüldüğüm ülkeye Ağlayın yanıp tutuşan bu sevgiye Gönlümün saklısında yandı hasret Gidecek yer var mı ki her yer gurbet ...!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder