16 Kasım 2009 Pazartesi

aşık veysel şatıroğlu - gelmez yola gidiyorum







aşık veysel şatıroğlu - gelmez yola gidiyorum
Selam saygı hepinize Gelmez yola gidiyorum Ne şehire ne de köye Gelmez yola gidiyorum Gemi bekliyor limanda Gideceğim bir ummanda Gözüm kalmadı cihanda Gelmez yola gidiyorum Eşim dostum yavrularım İşte benim sonbaharım Veysel karanlık yollarım Gelmez yola gidiyorum Aşık Veysel hazırlayan: abbas dehmen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Kasım 2009 Pazartesi

aşık veysel şatıroğlu - gelmez yola gidiyorum







aşık veysel şatıroğlu - gelmez yola gidiyorum
Selam saygı hepinize Gelmez yola gidiyorum Ne şehire ne de köye Gelmez yola gidiyorum Gemi bekliyor limanda Gideceğim bir ummanda Gözüm kalmadı cihanda Gelmez yola gidiyorum Eşim dostum yavrularım İşte benim sonbaharım Veysel karanlık yollarım Gelmez yola gidiyorum Aşık Veysel hazırlayan: abbas dehmen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder