16 Kasım 2009 Pazartesi

Berna Çiçeksever (Sabret Gönül)







Berna Çiçeksever (Sabret Gönül)
SABRET GÖNÜLMakam: MahurBeste: Sâdi HoşsesGüfte: KaracaoğlanHicranı açmıştır sinede yaraZavallı gönlümün neş esi karaTalihin zulmeti yol vermez yâr aBahtım kara, gül kara, sümbül karaSabret gönül birgün olur bu hasret biterÇekilen acılar canım gün olur geçerBir gül için bülbül giymiş karalarSinem üzre göz göz olmuş yaraylarBu dert beni iflâh etmez, paralarBenim derdim, dermanın bilen yokSabret gönül birgün olur bu hasret biterÇekilen acılar canım gün olur geçer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Kasım 2009 Pazartesi

Berna Çiçeksever (Sabret Gönül)







Berna Çiçeksever (Sabret Gönül)
SABRET GÖNÜLMakam: MahurBeste: Sâdi HoşsesGüfte: KaracaoğlanHicranı açmıştır sinede yaraZavallı gönlümün neş esi karaTalihin zulmeti yol vermez yâr aBahtım kara, gül kara, sümbül karaSabret gönül birgün olur bu hasret biterÇekilen acılar canım gün olur geçerBir gül için bülbül giymiş karalarSinem üzre göz göz olmuş yaraylarBu dert beni iflâh etmez, paralarBenim derdim, dermanın bilen yokSabret gönül birgün olur bu hasret biterÇekilen acılar canım gün olur geçer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder