27 Kasım 2009 Cuma

SUAT SUNA İMKANSIZIM


Gizli aşkım, imkansızım Neden daha önce tanımadım? Geç mi kaldı, dermansızım Kime ne söyleyeyim bulamadım Umutsuz bir aşkın kölesiyim Ne yardan ne serden geçemedim Sanki kör olmuşum göremedim Doğruyu yanlışı seçemedim. Sonsuz aşkım imkansızım Şimdi seni kimlerden sorayım Görmem lazım, dermansızım Şimdi nasıl ayakta kalayım? SUAT SUNA İMKANSIZIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

27 Kasım 2009 Cuma

SUAT SUNA İMKANSIZIM


Gizli aşkım, imkansızım Neden daha önce tanımadım? Geç mi kaldı, dermansızım Kime ne söyleyeyim bulamadım Umutsuz bir aşkın kölesiyim Ne yardan ne serden geçemedim Sanki kör olmuşum göremedim Doğruyu yanlışı seçemedim. Sonsuz aşkım imkansızım Şimdi seni kimlerden sorayım Görmem lazım, dermansızım Şimdi nasıl ayakta kalayım? SUAT SUNA İMKANSIZIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder