27 Kasım 2009 Cuma

Ferdi Tayfur - Allahim Sen Bilirsin


Kaldır üstümdeki kara bulutları,kaldır Zaten benim göz yaşlarım Yağmur olmuş islanmışım Ben bu aşktan usanmışım Allahım,Allahım sen bilirsin Kesilsin yağmurun rüzgarın sesi Kalmadı gönlümün bitti neşesi Doğsun yüreğime aşkın güneşi Üşüyorum içim titrer Bu çileler bitsin yeter Ayrılık ölümden beter Gönüllerin nuru sensin Sevenlere çare sensin Güldür garipleri sevinsin Allahım sen bilirsin Bildiğim gerçekler yalana döndü Tüm ümitlerimi aldı götürdü O benim hayatım benim ömrümdüÜşüyorum içim titrer Bu çileler bitsin yeter Ayrılık ölümden beter Gönüllerin nuru sensin Sevenlere çare sensin Güldür garipleri sevinsin Allahım sen bilirsin Ferdi Tayfur - Allahım Sen Bilirsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

27 Kasım 2009 Cuma

Ferdi Tayfur - Allahim Sen Bilirsin


Kaldır üstümdeki kara bulutları,kaldır Zaten benim göz yaşlarım Yağmur olmuş islanmışım Ben bu aşktan usanmışım Allahım,Allahım sen bilirsin Kesilsin yağmurun rüzgarın sesi Kalmadı gönlümün bitti neşesi Doğsun yüreğime aşkın güneşi Üşüyorum içim titrer Bu çileler bitsin yeter Ayrılık ölümden beter Gönüllerin nuru sensin Sevenlere çare sensin Güldür garipleri sevinsin Allahım sen bilirsin Bildiğim gerçekler yalana döndü Tüm ümitlerimi aldı götürdü O benim hayatım benim ömrümdüÜşüyorum içim titrer Bu çileler bitsin yeter Ayrılık ölümden beter Gönüllerin nuru sensin Sevenlere çare sensin Güldür garipleri sevinsin Allahım sen bilirsin Ferdi Tayfur - Allahım Sen Bilirsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder