27 Kasım 2009 Cuma

HALUK LEVENT ZOR AŞK


Haber saldım dört bir yana Karanfiller susuz kalmış Muhabbete dost aradım Bu şehri periler sarmış Bitip tükenmez sigaram Ciğerim nefessiz kalmış Herşey yalan olsa bile En güzel aşk, zor olanmış Söyle bana güzel kadın Her şey yerli yerinde mi Bırakıp gittiğin gibi Deniz mavi, gök yeşil mi !? Bitip tükenmez sigaram Ciğerim nefessiz kalmış Her şey yalan olsa bile En güzel aşk, zor olanmışHALUK LEVENT ZOR AŞK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

27 Kasım 2009 Cuma

HALUK LEVENT ZOR AŞK


Haber saldım dört bir yana Karanfiller susuz kalmış Muhabbete dost aradım Bu şehri periler sarmış Bitip tükenmez sigaram Ciğerim nefessiz kalmış Herşey yalan olsa bile En güzel aşk, zor olanmış Söyle bana güzel kadın Her şey yerli yerinde mi Bırakıp gittiğin gibi Deniz mavi, gök yeşil mi !? Bitip tükenmez sigaram Ciğerim nefessiz kalmış Her şey yalan olsa bile En güzel aşk, zor olanmışHALUK LEVENT ZOR AŞK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder