19 Kasım 2009 Perşembe

Serkan Çağrı – Şükrü Tunar Eserleriyle 2009 Albüm


Serkan Çağrı – Şükrü Tunar Eserleriyle 2009 Albüm

Üretici: Sony-Bmg Müzik
Türü: Türk Sanat

Albümdeki Eserler

CD 1 Günümüz Sanatçılarının Yorumuyla

Adanın Yeşil Çamları
Canımın Yoldaşı Ol
Söyleyemem Derdimi
Aşkın İçimde Yara
Seni Görmeseydim
Gel Sevgilim
Unut Beni
Hülyaya Bürünmüş
Güller Arasında
Geçti Sevdalarla Ömrüm
Gurbet Elde Her Akşam
Öyle Çektim Ki Cefa
Bir Zamanlar Maziye Bak
Sanatçılar ;

Ahmet özhan
Ata Demirer
Ayşe Taş
Barbaros
Birol Namoğlu (Gripin)
Ercan Saatçi
Gökhan Tepe
Hazal
Hayko Cepkin
Nalan
Oya İşboğa
Sıla
Ziynet Sali
CD 2 Enstrümantal

Adanın Yeşil Çamları
Uşak Oyun Havası
Söyleyemem Derdimi
Aşkın İçimde Yara
Seni Görmeseydim
Gel Sevgilim
Hicaz Oyun Havası
Hülyaya Bürünmüş
Geçti Sevdalarla Ömrüm
Gurbet Elde Her Akşam
Öyle Çektim Ki Cefa
Bir Zamanlar Maziye Bak

Tanıtımdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

19 Kasım 2009 Perşembe

Serkan Çağrı – Şükrü Tunar Eserleriyle 2009 Albüm


Serkan Çağrı – Şükrü Tunar Eserleriyle 2009 Albüm

Üretici: Sony-Bmg Müzik
Türü: Türk Sanat

Albümdeki Eserler

CD 1 Günümüz Sanatçılarının Yorumuyla

Adanın Yeşil Çamları
Canımın Yoldaşı Ol
Söyleyemem Derdimi
Aşkın İçimde Yara
Seni Görmeseydim
Gel Sevgilim
Unut Beni
Hülyaya Bürünmüş
Güller Arasında
Geçti Sevdalarla Ömrüm
Gurbet Elde Her Akşam
Öyle Çektim Ki Cefa
Bir Zamanlar Maziye Bak
Sanatçılar ;

Ahmet özhan
Ata Demirer
Ayşe Taş
Barbaros
Birol Namoğlu (Gripin)
Ercan Saatçi
Gökhan Tepe
Hazal
Hayko Cepkin
Nalan
Oya İşboğa
Sıla
Ziynet Sali
CD 2 Enstrümantal

Adanın Yeşil Çamları
Uşak Oyun Havası
Söyleyemem Derdimi
Aşkın İçimde Yara
Seni Görmeseydim
Gel Sevgilim
Hicaz Oyun Havası
Hülyaya Bürünmüş
Geçti Sevdalarla Ömrüm
Gurbet Elde Her Akşam
Öyle Çektim Ki Cefa
Bir Zamanlar Maziye Bak

Tanıtımdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder