19 Kasım 2009 Perşembe

LEMAN SAM - AYRILIĞA DAYANAMAM


Hep bir seyi unutmus gibi , gülü dalda kurutmus gibi Yeni yetme çocukmus gibi , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam Hep bir seyi unutmus gibi , gülü dalda kurutmus gibi Yeni yetme çocukmus gibi , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam aglarim için için , dertlerim biçim biçim hepsi basim üstüne lakin ayriliga dayanamam Yolu buldum izi kaybettim , ben oldum bizi kaybettim Esasta gizi kaybettim , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam Yolu buldum izi kaybettim , ben oldum bizi kaybettim Esasta gizi kaybettim , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam  LEMAN SAM - AYRILIĞA DAYANAMAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

19 Kasım 2009 Perşembe

LEMAN SAM - AYRILIĞA DAYANAMAM


Hep bir seyi unutmus gibi , gülü dalda kurutmus gibi Yeni yetme çocukmus gibi , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam Hep bir seyi unutmus gibi , gülü dalda kurutmus gibi Yeni yetme çocukmus gibi , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam aglarim için için , dertlerim biçim biçim hepsi basim üstüne lakin ayriliga dayanamam Yolu buldum izi kaybettim , ben oldum bizi kaybettim Esasta gizi kaybettim , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam Yolu buldum izi kaybettim , ben oldum bizi kaybettim Esasta gizi kaybettim , Öyle gezerim , öyle gezerim Ayriliga dayanamam  LEMAN SAM - AYRILIĞA DAYANAMAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder