14 Kasım 2009 Cumartesi

ORHAN GENCEBAY - Sen de bizdensin







ORHAN GENCEBAY - Sen de bizdensin
Benim boynum hep böyle bükülü mü kalacakHer hasretin içimde kavgası mı olacakBak halime arkadaş doğarken ölmüşüm benBelki çare var ama beni nerden bulacakGayemiz yaşamaksa, acı çekmek mi lazımÇaresizlik peşimde hep Adım AdımBazen isyan ettiysem hakkım değil miBu dünyada gülmek için ölmek mi lazımBen yanılmam arkadaş, sen de bizdensinBizim gibi meçhule gidenlerdensinBu dertler böyle bitmez, düşünme derin derinHayat böyle arkadaş beteri var beterinHer darbede öldüren aşkın kurbanıyız bizTürlü dertler içinde büküldü belimizGayemiz yasamaksa, acı çekmek mi lazımÇaresizlik peşimde hep Adım Adım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Kasım 2009 Cumartesi

ORHAN GENCEBAY - Sen de bizdensin







ORHAN GENCEBAY - Sen de bizdensin
Benim boynum hep böyle bükülü mü kalacakHer hasretin içimde kavgası mı olacakBak halime arkadaş doğarken ölmüşüm benBelki çare var ama beni nerden bulacakGayemiz yaşamaksa, acı çekmek mi lazımÇaresizlik peşimde hep Adım AdımBazen isyan ettiysem hakkım değil miBu dünyada gülmek için ölmek mi lazımBen yanılmam arkadaş, sen de bizdensinBizim gibi meçhule gidenlerdensinBu dertler böyle bitmez, düşünme derin derinHayat böyle arkadaş beteri var beterinHer darbede öldüren aşkın kurbanıyız bizTürlü dertler içinde büküldü belimizGayemiz yasamaksa, acı çekmek mi lazımÇaresizlik peşimde hep Adım Adım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder