14 Kasım 2009 Cumartesi

İsmail YK Facebook



ismail yk 2009

İsmail yk Facebook Şarkı Sözü

İnternet cafeye gittim

Facebook sayfasına girdim

Adımı çılgın diye verdim

Artık bende üye oldum

Tanıştım güzel biriyle

Yazışıyoruz günden güne

Merhem oluyor gönlüme

Artık bende sever oldum

Ama sevmeye bedel

Gözleri çok güzel

Öyle bir tatlı zor bulursun

Herkes sorar nerden buldun

Facebook facebook

Her gün aradım durdum

Facebook facebook

Bu kızı oradan buldum

Facebook facebook

Görür görmez tutuldum

Facebook facebook

Galiba aşık oldum

Facebook facebook

Her gün aradım durdum

Facebook facebook

Bu kızı oradan buldum

Facebook facebook

Görür görmez tutuldum

Facebook facebook

Galiba aşık oldum

——-

Lokomotif Gülşen çıtı pıtı Birsen ah bir görsen

Cici bici Ebru esmer Banu tanışabilsen

Güzellerden güzel beğen ne istersen

Herkesin zevkine göre facebookta

Yakışıklı Erkan karizmatik Serkan canlar yakan

Sempatik Ercan çılgın Ayhan yüzüne hayran

İster dost ister yeni aşk bulursun

Ben zaten aşkımı facebooktan buldum

Facebook facebook

Her gün aradım durdum

Facebook facebook

Bu kızı oradan buldum

Facebook facebook

Görür görmez tutuldum

Facebook facebook

Galiba aşık oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Kasım 2009 Cumartesi

İsmail YK Facebook



ismail yk 2009

İsmail yk Facebook Şarkı Sözü

İnternet cafeye gittim

Facebook sayfasına girdim

Adımı çılgın diye verdim

Artık bende üye oldum

Tanıştım güzel biriyle

Yazışıyoruz günden güne

Merhem oluyor gönlüme

Artık bende sever oldum

Ama sevmeye bedel

Gözleri çok güzel

Öyle bir tatlı zor bulursun

Herkes sorar nerden buldun

Facebook facebook

Her gün aradım durdum

Facebook facebook

Bu kızı oradan buldum

Facebook facebook

Görür görmez tutuldum

Facebook facebook

Galiba aşık oldum

Facebook facebook

Her gün aradım durdum

Facebook facebook

Bu kızı oradan buldum

Facebook facebook

Görür görmez tutuldum

Facebook facebook

Galiba aşık oldum

——-

Lokomotif Gülşen çıtı pıtı Birsen ah bir görsen

Cici bici Ebru esmer Banu tanışabilsen

Güzellerden güzel beğen ne istersen

Herkesin zevkine göre facebookta

Yakışıklı Erkan karizmatik Serkan canlar yakan

Sempatik Ercan çılgın Ayhan yüzüne hayran

İster dost ister yeni aşk bulursun

Ben zaten aşkımı facebooktan buldum

Facebook facebook

Her gün aradım durdum

Facebook facebook

Bu kızı oradan buldum

Facebook facebook

Görür görmez tutuldum

Facebook facebook

Galiba aşık oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder