14 Kasım 2009 Cumartesi

ORHAN GENCEBAY - Resminle Ağladım







ORHAN GENCEBAY - Resminle Ağladım
Bakışın konuştu hasretten yanaBahçeme vakitsiz geldi son baharDudağın elveda diyorken banaResminle ağladım sabaha kadarElimle topladım gönül yaşımıBenimle ah çekip yandı dört duvarBıraktım yastığa seven başımıResminle ağladım sabaha kadarBen öyle kolayca sarhoş olmazdımHalimi ben gibi sevenler anlarGecelere senin ismini yazdımResminle ağladım sabah kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Kasım 2009 Cumartesi

ORHAN GENCEBAY - Resminle Ağladım







ORHAN GENCEBAY - Resminle Ağladım
Bakışın konuştu hasretten yanaBahçeme vakitsiz geldi son baharDudağın elveda diyorken banaResminle ağladım sabaha kadarElimle topladım gönül yaşımıBenimle ah çekip yandı dört duvarBıraktım yastığa seven başımıResminle ağladım sabaha kadarBen öyle kolayca sarhoş olmazdımHalimi ben gibi sevenler anlarGecelere senin ismini yazdımResminle ağladım sabah kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder