29 Kasım 2009 Pazar

DAVUT GÜLOĞLU - Uzak Ara (Beyaz Show)







DAVUT GÜLOĞLU - Uzak Ara (Beyaz Show)
Çok Sevdim Sandım Bekledim DurdumBoş Saflarınla Kafamı YorumHer Yaptığına Ben Saygı DuydumHak Etmedim Ben BunlarıSırtımdan Vurdunİstersen Uzak Ara OynayalımBir Arada KalmayalımAra Verelim Bu Aşkaİstersen Fazla YorulmayalımİstersenFazla Yüz Verdim Sana AslındaHaddini Aştın SenBırakmam SanmaSaygı Duymuştum Her YaptığınaHak Ettim mi ?Ben Bunları Allah Aşkınaİstersen Uzak Ara OynayalımBir Arada KalmayalımAra Verelim Bu Aşkaİstersen Fazla Yorulmayalımİstersen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Kasım 2009 Pazar

DAVUT GÜLOĞLU - Uzak Ara (Beyaz Show)







DAVUT GÜLOĞLU - Uzak Ara (Beyaz Show)
Çok Sevdim Sandım Bekledim DurdumBoş Saflarınla Kafamı YorumHer Yaptığına Ben Saygı DuydumHak Etmedim Ben BunlarıSırtımdan Vurdunİstersen Uzak Ara OynayalımBir Arada KalmayalımAra Verelim Bu Aşkaİstersen Fazla YorulmayalımİstersenFazla Yüz Verdim Sana AslındaHaddini Aştın SenBırakmam SanmaSaygı Duymuştum Her YaptığınaHak Ettim mi ?Ben Bunları Allah Aşkınaİstersen Uzak Ara OynayalımBir Arada KalmayalımAra Verelim Bu Aşkaİstersen Fazla Yorulmayalımİstersen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder