29 Kasım 2009 Pazar

DAVUT GÜLOĞLU - Dur Biraz (Beyaz Show)


Dur biraz sus birazSalmam hiçbir yere gidemezsinSöyleme dinlememAşık oldum bir bakışaİşte o sensinKokuna, dokuna, beni vuran o yanınaBayılıyorum da ayrılmıyorum Kaşına gözüne o incecik belineDeliriyorum da beni görmüyorÖlüyorum kız senin aşkındanÇıkmayacaksın aklımdanYa gel bana artık ya evet deBıktım aman yalnızlıktanDAVUT GÜLOĞLU - Dur Biraz (Beyaz Show)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Kasım 2009 Pazar

DAVUT GÜLOĞLU - Dur Biraz (Beyaz Show)


Dur biraz sus birazSalmam hiçbir yere gidemezsinSöyleme dinlememAşık oldum bir bakışaİşte o sensinKokuna, dokuna, beni vuran o yanınaBayılıyorum da ayrılmıyorum Kaşına gözüne o incecik belineDeliriyorum da beni görmüyorÖlüyorum kız senin aşkındanÇıkmayacaksın aklımdanYa gel bana artık ya evet deBıktım aman yalnızlıktanDAVUT GÜLOĞLU - Dur Biraz (Beyaz Show)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder