29 Kasım 2009 Pazar

DAVUT GÜLOĞLU - Git Git (Beyaz Show)







DAVUT GÜLOĞLU - Git Git (Beyaz Show)
Ateş düştüğü yeriYakar oyYakar oyYakar bir tanem yakarHep üstünden bağladınNe kardır halim ne karBekardır halim bekarGit git git gitGit ona git ona uzaklaşKıs sana benden tüm yanaşBırak yakamı bırakGit başkasına yanaşGit git git gitAteşinle yakarsınYakarsın yakarsın bir batıp bir çıkarsınSeninle uğraşamamOcağımı yıkarsınGit git git gitGit ona git ona uzaklaşKıs sana benden tüm yanaşBırak yakamı bırakGit başkasına yanaşGit git git gitAteşinle sararsın sararsın sararsınSende bana sararsınSeninle uğraşamamNiye beni ararsınSeninle konuşamamNiye beni ararsınGit git git gitGit ona git ona uzaklaşKıs sana benden tüm yanaşBırak yakamı bırakGit başkasına yanaşGit git git git

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Kasım 2009 Pazar

DAVUT GÜLOĞLU - Git Git (Beyaz Show)







DAVUT GÜLOĞLU - Git Git (Beyaz Show)
Ateş düştüğü yeriYakar oyYakar oyYakar bir tanem yakarHep üstünden bağladınNe kardır halim ne karBekardır halim bekarGit git git gitGit ona git ona uzaklaşKıs sana benden tüm yanaşBırak yakamı bırakGit başkasına yanaşGit git git gitAteşinle yakarsınYakarsın yakarsın bir batıp bir çıkarsınSeninle uğraşamamOcağımı yıkarsınGit git git gitGit ona git ona uzaklaşKıs sana benden tüm yanaşBırak yakamı bırakGit başkasına yanaşGit git git gitAteşinle sararsın sararsın sararsınSende bana sararsınSeninle uğraşamamNiye beni ararsınSeninle konuşamamNiye beni ararsınGit git git gitGit ona git ona uzaklaşKıs sana benden tüm yanaşBırak yakamı bırakGit başkasına yanaşGit git git git

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder