17 Kasım 2009 Salı

CEMRE, DİLARA ECE - Güllerin İçinden (16 KASIM Yaş 15)







CEMRE, DİLARA   ECE - Güllerin İçinden (16 KASIM Yaş 15)
Güllerin içinden canım Koşarak koşarak gel bana gel O güzel gözlerini canım Süzerek süzerek gel bana gel Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım Gülerek gülerek gel bana gel ...ahhhhh Güllerin içinden canım Koşarak koşarak gel bana gel O güzel gözlerini canım Süzerek süzerek gel bana gel Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım Gülerek gülerek gel bana gel Dayanamadım gayrı döndüm canım Diyerek diyerek gel bana gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Kasım 2009 Salı

CEMRE, DİLARA ECE - Güllerin İçinden (16 KASIM Yaş 15)







CEMRE, DİLARA   ECE - Güllerin İçinden (16 KASIM Yaş 15)
Güllerin içinden canım Koşarak koşarak gel bana gel O güzel gözlerini canım Süzerek süzerek gel bana gel Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım Gülerek gülerek gel bana gel ...ahhhhh Güllerin içinden canım Koşarak koşarak gel bana gel O güzel gözlerini canım Süzerek süzerek gel bana gel Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım Gülerek gülerek gel bana gel Dayanamadım gayrı döndüm canım Diyerek diyerek gel bana gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder