3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sincanli Fehmi Atım Arap Dinle

sincanlı fehmi dinle

Sincanlı Fehmi Atım Arap Şarkı Sözleri


Atım gara ben gara amman amman
aman yüküm şarapdır benim vay vay
gel bana yufka börek
bize de muhabbet gerek
muhabbete su goyanın kafasına insin kürek
Türkiyenin başkenti de Ankara merkez
aha bu koç versin ayarı oynasın herkes
çık güzelim çık ortaya çık aşktan saklanmak ne demek
bir sen bir ben doğur bir bebek
Atım araptır benim amman amman
Haydi yüküm şaraptır benim vay vay.
Bu yıl bölye giderse amman amman
Amman halim haraptır benim vay vay.

Emişim gümüşüm bir hoşum vay vay
Çokça da içmişim sarhoşum vay vay

Atım kara ben kara amman amman
Aman kalk gidelim ılgara amman
Ilgar bize n'eylesin amman amman
Amman kalk gidelim sazlara vay vay

Emişim gümüşüm bir hoşum vay vay
Çokça da içmişim sarhoşum amman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sincanli Fehmi Atım Arap Dinle

sincanlı fehmi dinle

Sincanlı Fehmi Atım Arap Şarkı Sözleri


Atım gara ben gara amman amman
aman yüküm şarapdır benim vay vay
gel bana yufka börek
bize de muhabbet gerek
muhabbete su goyanın kafasına insin kürek
Türkiyenin başkenti de Ankara merkez
aha bu koç versin ayarı oynasın herkes
çık güzelim çık ortaya çık aşktan saklanmak ne demek
bir sen bir ben doğur bir bebek
Atım araptır benim amman amman
Haydi yüküm şaraptır benim vay vay.
Bu yıl bölye giderse amman amman
Amman halim haraptır benim vay vay.

Emişim gümüşüm bir hoşum vay vay
Çokça da içmişim sarhoşum vay vay

Atım kara ben kara amman amman
Aman kalk gidelim ılgara amman
Ilgar bize n'eylesin amman amman
Amman kalk gidelim sazlara vay vay

Emişim gümüşüm bir hoşum vay vay
Çokça da içmişim sarhoşum amman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder