3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sincanlı Fehmi Artık Hiç Bir Şeyin Anlamı Yok Dinle

sincanlı fehmi dinle

Sincanlı Fehmi Artık Hiç Bir Şeyin Anlamı Yok Şarkı Sözleri


insan sanmıştım ben seni
Ne yazık yanılttın beni
Bir anda sildin herşeyi
Hadi şimdi seyret gör eserini
artık hiçbir şeyin anlamı yok
eskisi kadar güzel değiller
hepsi gözlerimde söndü sanki
aldığım dersler beni adam eder
artık hiçbirşeyin anlamı yok
eskisi kadar güzel değiller
hepsi gözlerimde söndü sanki
aldığım dersler beni adam eder

nasılda geçti o günler
nasılda ben anlamadım
bir rüyaymış yaşananlar
herşey bitince ben uyandım
artık hiçbirşeyin anlamı yok
eskisi kadar güzel değiller
hepsi gözlerimde söndü sanki
aldığım dersler beni adam eder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sincanlı Fehmi Artık Hiç Bir Şeyin Anlamı Yok Dinle

sincanlı fehmi dinle

Sincanlı Fehmi Artık Hiç Bir Şeyin Anlamı Yok Şarkı Sözleri


insan sanmıştım ben seni
Ne yazık yanılttın beni
Bir anda sildin herşeyi
Hadi şimdi seyret gör eserini
artık hiçbir şeyin anlamı yok
eskisi kadar güzel değiller
hepsi gözlerimde söndü sanki
aldığım dersler beni adam eder
artık hiçbirşeyin anlamı yok
eskisi kadar güzel değiller
hepsi gözlerimde söndü sanki
aldığım dersler beni adam eder

nasılda geçti o günler
nasılda ben anlamadım
bir rüyaymış yaşananlar
herşey bitince ben uyandım
artık hiçbirşeyin anlamı yok
eskisi kadar güzel değiller
hepsi gözlerimde söndü sanki
aldığım dersler beni adam eder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder