3 Ağustos 2009 Pazartesi

Damat Halayı (Trakya)

Damat Halayı (Trakya) dinle izle indir şarkı sözleri



Ekin Damat Halayı (Trakya) Sözleri


seni gördüm göreli divane oldum deli
seni gördüm göreli divane oldum deli
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

seni gördüm göreli divane oldum deli
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

abim damat oluyor sırada bana geliyor
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi hayala eller havaya

abim damat oluyor sırada bana geliyor
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi hayala eller havaya

gönlüm sana vuruldu düğün dernek kuruldu
bizim halayın sesi diskolarda duyuldu
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

gönlüm sana vuruldu düğün dernek kuruldu
bizim halayın sesi tüm dünyada duyuldu,
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Ağustos 2009 Pazartesi

Damat Halayı (Trakya)

Damat Halayı (Trakya) dinle izle indir şarkı sözleri



Ekin Damat Halayı (Trakya) Sözleri


seni gördüm göreli divane oldum deli
seni gördüm göreli divane oldum deli
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

seni gördüm göreli divane oldum deli
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

abim damat oluyor sırada bana geliyor
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi hayala eller havaya

abim damat oluyor sırada bana geliyor
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi hayala eller havaya

gönlüm sana vuruldu düğün dernek kuruldu
bizim halayın sesi diskolarda duyuldu
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

gönlüm sana vuruldu düğün dernek kuruldu
bizim halayın sesi tüm dünyada duyuldu,
gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız
haydi halaya eller havaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder