22 Temmuz 2009 Çarşamba

Demir Demirkan Zaferlerim Dinle İzle Şarkı Sözleri

Demir Demirkan

Demir Demirkan Zaferlerim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Demir Demirkan Zaferlerim Şarkı Sözleri


Yüzün göisüme yaslanmii
Yeni daldin uykuya
iafak süzülürken odana
Günei düimüi saçlarina

ilk defa bu sabah
Paramparça hayatim bütün
Sadece bir gece seninle eksik sizim

Yokolup gitsem de
Sonunu görsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Yitip gitsem de
Sonunu bilsem de
Ölümü tatsamda
Yenilmem yine de
Senin için bütün zaferlerim

Kalktim sessizce yanindan
Yeni güne kariitim
Nefesin havada altin tozu
Yabanciyim bu duyguya

ilk defa bu sabah
Huzurlu, sakin kayip ruhum
Dün gece hayata seninle yeniden doidum

Yokolup gitsem de
Sonunu görsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Yitip gitsem de
Sonunu bilsem de
Ölümü tatsamda
Yenilmem yine de
Senin için bütün zaferlerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Demir Demirkan Zaferlerim Dinle İzle Şarkı Sözleri

Demir Demirkan

Demir Demirkan Zaferlerim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Demir Demirkan Zaferlerim Şarkı Sözleri


Yüzün göisüme yaslanmii
Yeni daldin uykuya
iafak süzülürken odana
Günei düimüi saçlarina

ilk defa bu sabah
Paramparça hayatim bütün
Sadece bir gece seninle eksik sizim

Yokolup gitsem de
Sonunu görsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Yitip gitsem de
Sonunu bilsem de
Ölümü tatsamda
Yenilmem yine de
Senin için bütün zaferlerim

Kalktim sessizce yanindan
Yeni güne kariitim
Nefesin havada altin tozu
Yabanciyim bu duyguya

ilk defa bu sabah
Huzurlu, sakin kayip ruhum
Dün gece hayata seninle yeniden doidum

Yokolup gitsem de
Sonunu görsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Yitip gitsem de
Sonunu bilsem de
Ölümü tatsamda
Yenilmem yine de
Senin için bütün zaferlerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder