22 Temmuz 2009 Çarşamba

Demir Demirkan Kahpe Dinle İzle Şarkı Sözleri

Demir Demirkan

Demir Demirkan Kahpe Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Demir Demirkan Kahpe Şarkı Sözleri


içimde bir boiluk var neyle doldursam
Parayla mi aikla mi hayaller kursam

Alem oyuncu olmui
Sokaklar sahne
Sevdiiim bir kiz vardi
Olmui bir kahpe
Sevdiiim bir kiz vardi
Olmui bir kahpe

Yürüsün üstüme gelen gelsin
Birakip ortada giden gitsin
Olan olmui diyen sussun
Vurdum ben bu dünyanin dibine

Kafamda bir hoiluk var nasil anlatsam
Kadehimi sigarami neyle doldursam

Parasizlik pulsuzluk
Hepsi bahane
Bir yudum bir nefes
Her iey iahane
Bir yudum bir nefes
Hayat iahane

Yürüsün üstüme gelen gelsin
Birakip ortada giden gitsin
Olan olmui diyen sussun
Vurdum ben bu dünyanin dibine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Demir Demirkan Kahpe Dinle İzle Şarkı Sözleri

Demir Demirkan

Demir Demirkan Kahpe Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Demir Demirkan Kahpe Şarkı Sözleri


içimde bir boiluk var neyle doldursam
Parayla mi aikla mi hayaller kursam

Alem oyuncu olmui
Sokaklar sahne
Sevdiiim bir kiz vardi
Olmui bir kahpe
Sevdiiim bir kiz vardi
Olmui bir kahpe

Yürüsün üstüme gelen gelsin
Birakip ortada giden gitsin
Olan olmui diyen sussun
Vurdum ben bu dünyanin dibine

Kafamda bir hoiluk var nasil anlatsam
Kadehimi sigarami neyle doldursam

Parasizlik pulsuzluk
Hepsi bahane
Bir yudum bir nefes
Her iey iahane
Bir yudum bir nefes
Hayat iahane

Yürüsün üstüme gelen gelsin
Birakip ortada giden gitsin
Olan olmui diyen sussun
Vurdum ben bu dünyanin dibine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder