22 Temmuz 2009 Çarşamba

Demir Demirkan Gümüş Dinle İzle Şarkı Sözleri

Demir Demirkan

Demir Demirkan Gümüş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Demir Demirkan Gümüş Şarkı Sözleri


Uykum yok kafam güzel
Sabah erken
Damlalar denize çiselerken
Yalnızım birkaç saat daha
Bu sahilde bıraktım seni dün gece
Öptüm son kez sessizce
Yüzümde o sahte gülümsemeyle…

Gümüş renkli güne başlarken
Yağmur altında ağlarken
Kokun var üstümde
Şafakta bu sahilde

Gümüş renkli güne başlarken
Yağmura karşı ağlarken
Kokun var üsümde
Şafakta bu sahilde

Bir hata sandım seni
Dün gece kaldık son kez göz göze
Yüzümde o sahte gülümsemeyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Demir Demirkan Gümüş Dinle İzle Şarkı Sözleri

Demir Demirkan

Demir Demirkan Gümüş Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Demir Demirkan Gümüş Şarkı Sözleri


Uykum yok kafam güzel
Sabah erken
Damlalar denize çiselerken
Yalnızım birkaç saat daha
Bu sahilde bıraktım seni dün gece
Öptüm son kez sessizce
Yüzümde o sahte gülümsemeyle…

Gümüş renkli güne başlarken
Yağmur altında ağlarken
Kokun var üstümde
Şafakta bu sahilde

Gümüş renkli güne başlarken
Yağmura karşı ağlarken
Kokun var üsümde
Şafakta bu sahilde

Bir hata sandım seni
Dün gece kaldık son kez göz göze
Yüzümde o sahte gülümsemeyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder