14 Haziran 2009 Pazar

Yalın Nezaketten Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yalın Nezaketten Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





yalın nezaketten Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet nezaketten dinle tam ekran izle full izle

Yalın Nezaketten Şarkı Sözleri



Birileri bize hayatı göstermeli
Birileri hırçınlığımızı dindirmeli
Bizim gibilei yalnız şarkılar bakılar
Vura vura kafaları iyice büyütmeli

Ben bugün nezaketten kırılıp
Bükülüp kafamda tepemde onları bunları
Taşırken buldum kendimi
Ben bugün şikeyetten bi dolup bi taşıp

Cevapta özürde çokları yoklara
Değişirken buldum kendimi
Gördüğüm çoktu sanırdım
Bildiğim tamamdır sanırdım

Göz şahittir sanırdım
Birileri bize hayatı göstermeli
Birileri hırçınlığımızı dindirmeli
Bizim gibilei yalnız şarkılar bakılar

Vura vura kafaları iyice büyütmeli
Ben bugün nezaketten kırılıp
Bükülüp kafamda tepemde onları bunları
Taşırken buldum kendimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Haziran 2009 Pazar

Yalın Nezaketten Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yalın Nezaketten Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





yalın nezaketten Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet nezaketten dinle tam ekran izle full izle

Yalın Nezaketten Şarkı Sözleri



Birileri bize hayatı göstermeli
Birileri hırçınlığımızı dindirmeli
Bizim gibilei yalnız şarkılar bakılar
Vura vura kafaları iyice büyütmeli

Ben bugün nezaketten kırılıp
Bükülüp kafamda tepemde onları bunları
Taşırken buldum kendimi
Ben bugün şikeyetten bi dolup bi taşıp

Cevapta özürde çokları yoklara
Değişirken buldum kendimi
Gördüğüm çoktu sanırdım
Bildiğim tamamdır sanırdım

Göz şahittir sanırdım
Birileri bize hayatı göstermeli
Birileri hırçınlığımızı dindirmeli
Bizim gibilei yalnız şarkılar bakılar

Vura vura kafaları iyice büyütmeli
Ben bugün nezaketten kırılıp
Bükülüp kafamda tepemde onları bunları
Taşırken buldum kendimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder