14 Haziran 2009 Pazar

Yalın Aşk İstiyoruz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yalın Aşk İstiyoruz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





yalın Aşk İstiyoruz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Aşk İstiyoruz izle dinle tam ekran izle full izle

Yalın Aşk İstiyoruz Şarkı Sözleri



Dünyanın yolunu gidipte
Son düzlükte pes etmek mi ?
Hayır hayır hayır ben böyle büyümedim
Israrlı kavgaların peşinden

Son bir öpücüğe sakinleşmek mi
Olur olur hissetmek herşeye değer
Her yanlışınla sen
son yanlışımla ben

Savaşla yürüyoruz yinede aşk istiyoruz
Çocukta alıyoruz yinede aşk istiyoruz
Aşk istiyoruz , Aşk istiyoruz

Sözler verilir yürek yanılır
Dert çekilir dertler yıkılır
Tamam tamam kabul biz yola devam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Haziran 2009 Pazar

Yalın Aşk İstiyoruz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yalın Aşk İstiyoruz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





yalın Aşk İstiyoruz Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Aşk İstiyoruz izle dinle tam ekran izle full izle

Yalın Aşk İstiyoruz Şarkı Sözleri



Dünyanın yolunu gidipte
Son düzlükte pes etmek mi ?
Hayır hayır hayır ben böyle büyümedim
Israrlı kavgaların peşinden

Son bir öpücüğe sakinleşmek mi
Olur olur hissetmek herşeye değer
Her yanlışınla sen
son yanlışımla ben

Savaşla yürüyoruz yinede aşk istiyoruz
Çocukta alıyoruz yinede aşk istiyoruz
Aşk istiyoruz , Aşk istiyoruz

Sözler verilir yürek yanılır
Dert çekilir dertler yıkılır
Tamam tamam kabul biz yola devam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder