14 Haziran 2009 Pazar

Yalın Ki Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yalın Ki Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...






yalın Ki Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Ki Sen izle dinle tam ekran izle full izle

Yalın Ki Sen Şarkı Sözleri



Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doooya sarhoşum
bize çok günah etmişsin

Ki sen benim gözyeşlarmıda gördün
sen benim ilk aldıgın güldün
Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doooya sarhoşum
bize çok günah etmişsin

Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doooya sarhoşum
bize çok günah etmişsin
Ki sen benim gözyeşlarmıda gördün
sen benim ilk aldıgın güldün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Haziran 2009 Pazar

Yalın Ki Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yalın Ki Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...






yalın Ki Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Ki Sen izle dinle tam ekran izle full izle

Yalın Ki Sen Şarkı Sözleri



Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doooya sarhoşum
bize çok günah etmişsin

Ki sen benim gözyeşlarmıda gördün
sen benim ilk aldıgın güldün
Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doooya sarhoşum
bize çok günah etmişsin

Heyecanını kaybetmişsin
yok inancını kaybetmişsin
Doya doooya sarhoşum
bize çok günah etmişsin
Ki sen benim gözyeşlarmıda gördün
sen benim ilk aldıgın güldün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder