19 Aralık 2009 Cumartesi

YAŞAR ÖZER - Şeytana Uyduk Bir kere







YAŞAR ÖZER - Şeytana Uyduk Bir kere
Şeytana uyduk bir kere Perişan olduk yüz bin kere Bana ne yapsan,bana ne etsen Haklısın ne söylesen Gelip halimi görsen Nasılda pişmanım bilsen Rahat mıyım sanki ben Mesut muyum sanki ben Ağladıkça inledikçe Ah ettikçe böyle sen Seni kalbimden atamam Ayrılsak ta unutamam Her gün kahrımdan,durmadan içsem de Kendimi avutamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

19 Aralık 2009 Cumartesi

YAŞAR ÖZER - Şeytana Uyduk Bir kere







YAŞAR ÖZER - Şeytana Uyduk Bir kere
Şeytana uyduk bir kere Perişan olduk yüz bin kere Bana ne yapsan,bana ne etsen Haklısın ne söylesen Gelip halimi görsen Nasılda pişmanım bilsen Rahat mıyım sanki ben Mesut muyum sanki ben Ağladıkça inledikçe Ah ettikçe böyle sen Seni kalbimden atamam Ayrılsak ta unutamam Her gün kahrımdan,durmadan içsem de Kendimi avutamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder