19 Aralık 2009 Cumartesi

MUSTAFA CECELİ - Şarkı (Beyaz Show Canlı)







MUSTAFA CECELİ - Şarkı (Beyaz Show Canlı)
Anılar var sana dair silinmiyor istesem de yürek hazırken… Acılar var zaten gönül zahir… Ölünmüyor istesen de Ecelinle… Uyudum ben büyüdüm ben yüreğini niye pişmanlık sarıyor… Her lokmam sen her yudum sen ne yapıyor ne ediyor sana varıyor… Gidişince ben anca anca hazmettim… Aramızdaki ince farkı fark ettim… Bi yere kadar demiştin ben o yere kadar direndim… Seni bana yazılmış bi şarkı sözleri zannettim… Anılar var sana dair silinmiyor istesem de yürek hazırken… Acılar var zaten gönül zahir… Ölünmüyor istesen de Ecelinle… Uyudum ben büyüdüm ben yüreğini niye pişmanlık sarıyor… Her lokmam sen her yudum sen ne yapıyor ne ediyor sana varıyor… Gidişince ben anca anca hazmettim… Aramızdaki ince farkı fark ettim… Bi yere kadar demiştin ben o yere kadar direndim… Seni bana yazılmış bi şarkı sözleri zannettim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

19 Aralık 2009 Cumartesi

MUSTAFA CECELİ - Şarkı (Beyaz Show Canlı)







MUSTAFA CECELİ - Şarkı (Beyaz Show Canlı)
Anılar var sana dair silinmiyor istesem de yürek hazırken… Acılar var zaten gönül zahir… Ölünmüyor istesen de Ecelinle… Uyudum ben büyüdüm ben yüreğini niye pişmanlık sarıyor… Her lokmam sen her yudum sen ne yapıyor ne ediyor sana varıyor… Gidişince ben anca anca hazmettim… Aramızdaki ince farkı fark ettim… Bi yere kadar demiştin ben o yere kadar direndim… Seni bana yazılmış bi şarkı sözleri zannettim… Anılar var sana dair silinmiyor istesem de yürek hazırken… Acılar var zaten gönül zahir… Ölünmüyor istesen de Ecelinle… Uyudum ben büyüdüm ben yüreğini niye pişmanlık sarıyor… Her lokmam sen her yudum sen ne yapıyor ne ediyor sana varıyor… Gidişince ben anca anca hazmettim… Aramızdaki ince farkı fark ettim… Bi yere kadar demiştin ben o yere kadar direndim… Seni bana yazılmış bi şarkı sözleri zannettim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder