13 Aralık 2009 Pazar

Teoman - sevgi anlaşmak değildir - Sevdim Seni Bir kere







Teoman - sevgi anlaşmak değildir - Sevdim Seni Bir kere
Sevdim seni bir kere zamansız da sevilir bazen güzel bir an için ömür bile verilir - Sevdim Seni Bir Kere Şarkı Sözü - Teoman ait şarkı sözleri Başkasını sevemem Deli diyorlar bana Desinler değişemem Desinler değişemem Daha yolun başındasın Değişirsin diyorlar Oysa sana çıkıyor Bildiğim bütün yollar Sevgi anlaşmak değildir Nedensiz de sevilir Bazen küçük bir an için Ömür bile verilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Aralık 2009 Pazar

Teoman - sevgi anlaşmak değildir - Sevdim Seni Bir kere







Teoman - sevgi anlaşmak değildir - Sevdim Seni Bir kere
Sevdim seni bir kere zamansız da sevilir bazen güzel bir an için ömür bile verilir - Sevdim Seni Bir Kere Şarkı Sözü - Teoman ait şarkı sözleri Başkasını sevemem Deli diyorlar bana Desinler değişemem Desinler değişemem Daha yolun başındasın Değişirsin diyorlar Oysa sana çıkıyor Bildiğim bütün yollar Sevgi anlaşmak değildir Nedensiz de sevilir Bazen küçük bir an için Ömür bile verilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder