13 Aralık 2009 Pazar

OLGUN ŞİMŞEK OTUR BAŞTAN YAZ BENİ


OLGUN ŞİMSEK KAPALI CARSI DIZISINDEN BAK ICIME GÖR BENI üflediler söndim dinle kederli türküler alayına giderler. alayı bize gelsin uleeeyn
OLGUN ŞİMŞEK     OTUR BAŞTAN YAZ BENİ

Üflediler söndüm
Karanlikta gönlüm
Hic bilmezdim ama
Derindeymiş pek derdim

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

Aklım nasıl şaşkın
Sevdam deli taşkın
Sen görmezsin amma
Narındayim ben askin

Bak icime gor beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aski
Otur bastan yaz beni

Söz: Neşe Şen

Beste: Cem Yıldız

Yorum: Olgun Şimşek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Aralık 2009 Pazar

OLGUN ŞİMŞEK OTUR BAŞTAN YAZ BENİ


OLGUN ŞİMSEK KAPALI CARSI DIZISINDEN BAK ICIME GÖR BENI üflediler söndim dinle kederli türküler alayına giderler. alayı bize gelsin uleeeyn
OLGUN ŞİMŞEK     OTUR BAŞTAN YAZ BENİ

Üflediler söndüm
Karanlikta gönlüm
Hic bilmezdim ama
Derindeymiş pek derdim

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

Aklım nasıl şaşkın
Sevdam deli taşkın
Sen görmezsin amma
Narındayim ben askin

Bak icime gor beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aski
Otur bastan yaz beni

Söz: Neşe Şen

Beste: Cem Yıldız

Yorum: Olgun Şimşek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder