11 Aralık 2009 Cuma

ÖMÜR GEÇİYOR


Gözlerim senden hatıra Giderken iyi bak demiştin Sana nasıl alışmıştılar Gittin gideli gözüm hiçbirşey görmüyor. Belki bu gece belki bir sabah Duygular çoşar düşersin yollara Belki kapımı çalarsın ansızın Elinde güller gözünde yaşlarla. Ben unuttum çoktan beni kırdığını Sen de unut yoksa ömür geçiyor Yalnız benim için bak derdin Gözlerim o gün bugün seni arıyorÖMÜR GEÇİYOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Aralık 2009 Cuma

ÖMÜR GEÇİYOR


Gözlerim senden hatıra Giderken iyi bak demiştin Sana nasıl alışmıştılar Gittin gideli gözüm hiçbirşey görmüyor. Belki bu gece belki bir sabah Duygular çoşar düşersin yollara Belki kapımı çalarsın ansızın Elinde güller gözünde yaşlarla. Ben unuttum çoktan beni kırdığını Sen de unut yoksa ömür geçiyor Yalnız benim için bak derdin Gözlerim o gün bugün seni arıyorÖMÜR GEÇİYOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder