11 Aralık 2009 Cuma

Bengü - Doya Doya Tat

Bengü - Doya Doya Tat Şarkı Sözü

Senden bana ne yar olur, ne de arkadaş;

Anladım senin yolun, benim yolum değil.

Daha önce seviyordum, bunu böyle bil.

Gururun aşkını yeniyorsa; aşkın aşk değil.

Yalandı seninle geçen günlerim,

Tasını tarağını topla git, eski sevgilim.

Şimdi çok zamanın olacak,

Düşün taşın hadi çık içinden.

Tek başına uykunun tadını;

Doya doya tat, göreyim seni ben.

Bengü - Doya Doya Tat Klip İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Aralık 2009 Cuma

Bengü - Doya Doya Tat

Bengü - Doya Doya Tat Şarkı Sözü

Senden bana ne yar olur, ne de arkadaş;

Anladım senin yolun, benim yolum değil.

Daha önce seviyordum, bunu böyle bil.

Gururun aşkını yeniyorsa; aşkın aşk değil.

Yalandı seninle geçen günlerim,

Tasını tarağını topla git, eski sevgilim.

Şimdi çok zamanın olacak,

Düşün taşın hadi çık içinden.

Tek başına uykunun tadını;

Doya doya tat, göreyim seni ben.

Bengü - Doya Doya Tat Klip İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder