2 Aralık 2009 Çarşamba

İsmail Yk - Neden Dinle

İsmail Yk - Neden Klip İzle



İsmail Yk - Neden Şarkı Sözü

Yüreğimi bu canımı acımadan kanattın
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki
affederim
unut beni çünkü beni
hergünümde ağlattın
peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın..
Yüreğimi bu canımı acımadan kanattın
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki
affederim
unut beni çünkü beni
hergünümde ağlattın
peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Aralık 2009 Çarşamba

İsmail Yk - Neden Dinle

İsmail Yk - Neden Klip İzle



İsmail Yk - Neden Şarkı Sözü

Yüreğimi bu canımı acımadan kanattın
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki
affederim
unut beni çünkü beni
hergünümde ağlattın
peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın..
Yüreğimi bu canımı acımadan kanattın
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki
affederim
unut beni çünkü beni
hergünümde ağlattın
peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder