2 Aralık 2009 Çarşamba

FUNDA ARAR - SON DANS


Ben hep aynı ben Bir küçük sitem Sen değiştin sen Yok sıcak bir ten Ağladım sana endişe ettim Söz değil bir tek dokunmak istedim Yalnızım şimdi ilk gece gibi Sanki kapıyı çalıp gireceksin içeri Güneşi göremez oldu gözlerim Ay ışığında seni hep özledim Bu kadarı yetmiyor ki sevgilim Hadi gel yine dans edelim Neye yorsam rüyamı bilemedim Aşkı aramaktan bende vazgeçtim Olmuyor biliyorsun ki denedim Bana gel yine dans edelim Hadi gel son kez dans edelimFUNDA ARAR - SON DANS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Aralık 2009 Çarşamba

FUNDA ARAR - SON DANS


Ben hep aynı ben Bir küçük sitem Sen değiştin sen Yok sıcak bir ten Ağladım sana endişe ettim Söz değil bir tek dokunmak istedim Yalnızım şimdi ilk gece gibi Sanki kapıyı çalıp gireceksin içeri Güneşi göremez oldu gözlerim Ay ışığında seni hep özledim Bu kadarı yetmiyor ki sevgilim Hadi gel yine dans edelim Neye yorsam rüyamı bilemedim Aşkı aramaktan bende vazgeçtim Olmuyor biliyorsun ki denedim Bana gel yine dans edelim Hadi gel son kez dans edelimFUNDA ARAR - SON DANS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder