20 Kasım 2009 Cuma

ŞU GÖNLÜMÜ KEŞKE SELE VERSEYDİM







ŞU GÖNLÜMÜ KEŞKE SELE VERSEYDİM
Bir pazardı kardı kıştı Çarpıp gittin kapıları Bir pazardı kardı kıştı Buralarda neyin kaldı Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim Ben sarardım ayva küstü İçimde bir taze mezar Ben sarardım ayva küstü Çiçeğime karlar yağdı Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Kasım 2009 Cuma

ŞU GÖNLÜMÜ KEŞKE SELE VERSEYDİM







ŞU GÖNLÜMÜ KEŞKE SELE VERSEYDİM
Bir pazardı kardı kıştı Çarpıp gittin kapıları Bir pazardı kardı kıştı Buralarda neyin kaldı Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim Ben sarardım ayva küstü İçimde bir taze mezar Ben sarardım ayva küstü Çiçeğime karlar yağdı Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim Bu gönlümü sana değil ılgıt ılgıt yele verseydim Bu gönlümü sana değil boz bulanık sele verseydim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder