20 Kasım 2009 Cuma

Beyaz Show-Polat Necati Şaşmaz-Yeşil Çınar Türküsü

Söz Müzik: Celal Güzelses

Türkü Sözleri;

Bahçada yeşil çınar
Boyu boyuma uyar
Ben seni gizli sevdim
Bilmedim alem duyar

Nanay nanay esmer yarimsen nanay
Nanay nanay kendi malımsan nanay

Bu dere baş aşağı
Belimde şal kuşağı
Her gün gel burdan savuş
Çatlasın el uşağı

Nanay nanay esmer yarimsen nanay
Nanay nanay kendi malımsan nanay




Polat alemdar, necati şaşmaz



necati_sasmaz_canli İNDİR - UPLOADİNG

YADA

İNDİR - RAPİDSHARE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Kasım 2009 Cuma

Beyaz Show-Polat Necati Şaşmaz-Yeşil Çınar Türküsü

Söz Müzik: Celal Güzelses

Türkü Sözleri;

Bahçada yeşil çınar
Boyu boyuma uyar
Ben seni gizli sevdim
Bilmedim alem duyar

Nanay nanay esmer yarimsen nanay
Nanay nanay kendi malımsan nanay

Bu dere baş aşağı
Belimde şal kuşağı
Her gün gel burdan savuş
Çatlasın el uşağı

Nanay nanay esmer yarimsen nanay
Nanay nanay kendi malımsan nanay




Polat alemdar, necati şaşmaz



necati_sasmaz_canli İNDİR - UPLOADİNG

YADA

İNDİR - RAPİDSHARE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder