30 Kasım 2009 Pazartesi

Sevdim Seni Mabuduma Canan Diye Sevdim


Sevdim seni Mabuduma, canan diye sevdim Bir ben değil alem sana hayran diye sevdim Evladı ıyalden geçerek ben ravzana geldim Ahlakını methetmede Kur'an diye sevdim Kurbanın olam şahı resul, kovma kapından Didarına müştak olan yezdan diye sevdim Mahşerde nebiler bile senden medet ister Gül yüzlü melekler sana hayran diye sevdim...Sevdim Seni Mabuduma Canan Diye Sevdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Kasım 2009 Pazartesi

Sevdim Seni Mabuduma Canan Diye Sevdim


Sevdim seni Mabuduma, canan diye sevdim Bir ben değil alem sana hayran diye sevdim Evladı ıyalden geçerek ben ravzana geldim Ahlakını methetmede Kur'an diye sevdim Kurbanın olam şahı resul, kovma kapından Didarına müştak olan yezdan diye sevdim Mahşerde nebiler bile senden medet ister Gül yüzlü melekler sana hayran diye sevdim...Sevdim Seni Mabuduma Canan Diye Sevdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder