30 Kasım 2009 Pazartesi

NAZLI BENİ SEVME


Kapılar kapalı yüzüme ardına kadar Yarınlar yaralı dönene kadar Olsun varsın dünyam kararsın Tanrım düşmanıma yaşatmasın Beni sevme seni hiç haketmiyorum Sen üzülme yerine ben ağlıyorum Ne yüzüm var ne gücüm karşına çıkacak Deliyim ben kıymet bilmiyorum Bir umutla aramanı bekliyorum Daha çok şey var yaşanacak Kapılar kapalı yüzüme ardına kadar Yarınlar yaralı dönene kadar Olsun varsın dünyam kararsın Tanrım düşmanıma yaşatmasın Beni sevme seni hiç haketmiyorum Sen üzülme yerine ben ağlıyorum Ne yüzüm var ne gücüm karşına çıkacak Deliyim ben kıymet bilmiyorum Bir umutla aramanı bekliyorum Daha çok şey var yaşanacak Şerefine içiyorum Ben her gece burada sarhoşum Şarkımız çalmasın diye dua ediyorum Beni sevme seni hiç haketmiyorum Sen üzülme yerine ben ağlıyorum Ne yüzüm var ne gücüm karşına çıkacakNAZLI BENİ SEVME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Kasım 2009 Pazartesi

NAZLI BENİ SEVME


Kapılar kapalı yüzüme ardına kadar Yarınlar yaralı dönene kadar Olsun varsın dünyam kararsın Tanrım düşmanıma yaşatmasın Beni sevme seni hiç haketmiyorum Sen üzülme yerine ben ağlıyorum Ne yüzüm var ne gücüm karşına çıkacak Deliyim ben kıymet bilmiyorum Bir umutla aramanı bekliyorum Daha çok şey var yaşanacak Kapılar kapalı yüzüme ardına kadar Yarınlar yaralı dönene kadar Olsun varsın dünyam kararsın Tanrım düşmanıma yaşatmasın Beni sevme seni hiç haketmiyorum Sen üzülme yerine ben ağlıyorum Ne yüzüm var ne gücüm karşına çıkacak Deliyim ben kıymet bilmiyorum Bir umutla aramanı bekliyorum Daha çok şey var yaşanacak Şerefine içiyorum Ben her gece burada sarhoşum Şarkımız çalmasın diye dua ediyorum Beni sevme seni hiç haketmiyorum Sen üzülme yerine ben ağlıyorum Ne yüzüm var ne gücüm karşına çıkacakNAZLI BENİ SEVME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder