24 Kasım 2009 Salı

SAVRULDUM -- SANADIR BU ŞARKILAR


Savruldum Bir kuru yaprak gibi Oradan oraya savruldum Yanıldın Örselenmiş ilişkiler içerisinde Unutuldum, darıldım Aşkına hürmet ettim Aşkımı kenarda unuttun Yoruldum Ne yapsam ne etsem de Kalbime yine sükutsun Yaz geçti Gönlüm artık bu aşkın öksüzü Bir gizdi, geldi geçti şimdi Bu aşk güzü İstemesm de dinlemesem de Sanadır bu şarkılar Ecelim gelse, soluğum bitse Sesim tükense Aşkım şarkımda yaşar SAVRULDUM -- SANADIR BU ŞARKILAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

24 Kasım 2009 Salı

SAVRULDUM -- SANADIR BU ŞARKILAR


Savruldum Bir kuru yaprak gibi Oradan oraya savruldum Yanıldın Örselenmiş ilişkiler içerisinde Unutuldum, darıldım Aşkına hürmet ettim Aşkımı kenarda unuttun Yoruldum Ne yapsam ne etsem de Kalbime yine sükutsun Yaz geçti Gönlüm artık bu aşkın öksüzü Bir gizdi, geldi geçti şimdi Bu aşk güzü İstemesm de dinlemesem de Sanadır bu şarkılar Ecelim gelse, soluğum bitse Sesim tükense Aşkım şarkımda yaşar SAVRULDUM -- SANADIR BU ŞARKILAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder