24 Kasım 2009 Salı

BEN SANA ELVEDA DİYEMEM


Hani biz aşkı senle yaşayan bir çift gözdük Ne oldu bu halimizi ikiye böldük Acıtan sen değilsin tek hata yalnız bende Böylesi canımdan çok sevmekte Sen değil miydin bana aşk emek ister diyen Ben değil miydim sana kalbiyle suçsuz gelen Şimdi vazgeçtin yani bunu mu söylüyorsun Sen ne çok sevdin biliyorsun Elveda diyemem sana Sen bitir en doğru buysa Ben yapamam gücüm yok buna Kalbimde seni saklarım Hayallerimle yaşarım Benim için üzülme BEN SANA ELVEDA DİYEMEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

24 Kasım 2009 Salı

BEN SANA ELVEDA DİYEMEM


Hani biz aşkı senle yaşayan bir çift gözdük Ne oldu bu halimizi ikiye böldük Acıtan sen değilsin tek hata yalnız bende Böylesi canımdan çok sevmekte Sen değil miydin bana aşk emek ister diyen Ben değil miydim sana kalbiyle suçsuz gelen Şimdi vazgeçtin yani bunu mu söylüyorsun Sen ne çok sevdin biliyorsun Elveda diyemem sana Sen bitir en doğru buysa Ben yapamam gücüm yok buna Kalbimde seni saklarım Hayallerimle yaşarım Benim için üzülme BEN SANA ELVEDA DİYEMEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder