7 Kasım 2009 Cumartesi

HANDE YENER - Kim bilebilir aşkı-Yalanın Batsın (Beyaz Show)


Pencerede oturupAkşamlara bakarımKimseyle konuşmadanSensizliği yaşarımDostlarıma anlatsamiçimdeki sancıyıOndan fayda yok derlerSanki seni bilirlerKim bilebilir aşkıAşktan ölene kadarSınırlarda yasatır inanKendi gidene kadarSanki sana hapsoldumBaska adım atmadımGözlerimi unuttum sendeKimselere bakmadımVe şimdi yaşıyorumVe seni seviyorumBilmem hangi dünyadan geldimNereye gidiyorumKim bilebilir aşkıAşktan ölene kadarSınırlarda yaşatır inanKendi gidene kadarYalanın Batsın Şarkı Sözü Sorsan bana benden yakındın Şimdi neden uzaktasın Hayal kurup hep inandırdın Yalanın batsın yalancısın Kapına köleyim desen inanır mıyım Yalvarırken seni Görsem inanır mıyım Yeni aşk hayatında mutluluk dilerim Dönme sakın geri çok gülerimHANDE YENER - Kim bilebilir aşkı /Yalanın Batsın (Beyaz Show)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Kasım 2009 Cumartesi

HANDE YENER - Kim bilebilir aşkı-Yalanın Batsın (Beyaz Show)


Pencerede oturupAkşamlara bakarımKimseyle konuşmadanSensizliği yaşarımDostlarıma anlatsamiçimdeki sancıyıOndan fayda yok derlerSanki seni bilirlerKim bilebilir aşkıAşktan ölene kadarSınırlarda yasatır inanKendi gidene kadarSanki sana hapsoldumBaska adım atmadımGözlerimi unuttum sendeKimselere bakmadımVe şimdi yaşıyorumVe seni seviyorumBilmem hangi dünyadan geldimNereye gidiyorumKim bilebilir aşkıAşktan ölene kadarSınırlarda yaşatır inanKendi gidene kadarYalanın Batsın Şarkı Sözü Sorsan bana benden yakındın Şimdi neden uzaktasın Hayal kurup hep inandırdın Yalanın batsın yalancısın Kapına köleyim desen inanır mıyım Yalvarırken seni Görsem inanır mıyım Yeni aşk hayatında mutluluk dilerim Dönme sakın geri çok gülerimHANDE YENER - Kim bilebilir aşkı /Yalanın Batsın (Beyaz Show)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder