7 Kasım 2009 Cumartesi

HANDE YENER - Kelepçe (Beyaz Show Canlı)


Gönül su benle yazı yazılamazUnutulan aşkın yası tutulamazNe git dedim ne de kalSevene kelepçe vurulamazÇok yoruldum bi daha olmazTerli terli tekrar koşulamazBaşka şey yok aşk var gözümdeBu kız saf kötülük yok içindeSıkılmıştım zaten inadındanDüşen bin parça asık suratındanHaklı sensin sen öyle sanHaklı sensin sen öyle sanGönül su benle yazı yazılamazUnutulan aşkın yası tutulamazNe git dedim ne de kalGidene kelepçe vurulamazGönül su benle yazı yazılamazUnutulan aşkın yası tutulamazNe git dedim ne de kalSevene kelepçe vurulamazHande Yener HANDE YENER - Kelepçe (Beyaz Show Canlı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Kasım 2009 Cumartesi

HANDE YENER - Kelepçe (Beyaz Show Canlı)


Gönül su benle yazı yazılamazUnutulan aşkın yası tutulamazNe git dedim ne de kalSevene kelepçe vurulamazÇok yoruldum bi daha olmazTerli terli tekrar koşulamazBaşka şey yok aşk var gözümdeBu kız saf kötülük yok içindeSıkılmıştım zaten inadındanDüşen bin parça asık suratındanHaklı sensin sen öyle sanHaklı sensin sen öyle sanGönül su benle yazı yazılamazUnutulan aşkın yası tutulamazNe git dedim ne de kalGidene kelepçe vurulamazGönül su benle yazı yazılamazUnutulan aşkın yası tutulamazNe git dedim ne de kalSevene kelepçe vurulamazHande Yener HANDE YENER - Kelepçe (Beyaz Show Canlı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder