7 Ekim 2009 Çarşamba

LARA - Güvenmiyorum [Klip]







LARA - Güvenmiyorum [Klip]
Yüzündeki izler bana sorarsan eğer Fütursuz olmanın bedeli olmalı Yaşlı gözlerin, titreyen ellerin Günahkar olmanın diyeti olmalı.. Kimine dar kimine yar bu sevda Tükettik bunu da daha başında Kimine yar bana dar bu sevda Bunu da söyledim sana başında Yeminler etsen Allah biliyor desen İçini görüyorum sana güvenmiyorum ..! Yağmur bu yağar diner gücenen varsa gider Sebebim aynı sana güvenmiyorum..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Ekim 2009 Çarşamba

LARA - Güvenmiyorum [Klip]







LARA - Güvenmiyorum [Klip]
Yüzündeki izler bana sorarsan eğer Fütursuz olmanın bedeli olmalı Yaşlı gözlerin, titreyen ellerin Günahkar olmanın diyeti olmalı.. Kimine dar kimine yar bu sevda Tükettik bunu da daha başında Kimine yar bana dar bu sevda Bunu da söyledim sana başında Yeminler etsen Allah biliyor desen İçini görüyorum sana güvenmiyorum ..! Yağmur bu yağar diner gücenen varsa gider Sebebim aynı sana güvenmiyorum..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder