7 Ekim 2009 Çarşamba

Bak Şu Dünyanın Türlü Türlü Haline - ibo show







Bak Şu Dünyanın Türlü Türlü Haline - ibo show
imparator bak su dunyanin turlu turlu haline gazel ibo show imrahim tatlises Bak şu dünyanın türlü haline Hiç kimseler çare bulmaz ölüme Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Ben dertliyim bana derman bulunmaz Yüreğimde yaralarım iyi olmaz Haktan gelene çare bulunmaz Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Benim işim ancak Hakka kalmıştır Ciğerime kara kanlar dolmuştur Eyüp peygamberden miras kalmıştır Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Anne dedikleri gönül yarası Evlat dedikleri ciğer paresi Hiç bulunmaz bu ölümün çaresi Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Kaside: anonim okuyan: sami kasap simcmshc iyi seyirler diler 27.08.2009 persembe ibo show 2009 ibrahim tatlises

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Ekim 2009 Çarşamba

Bak Şu Dünyanın Türlü Türlü Haline - ibo show







Bak Şu Dünyanın Türlü Türlü Haline - ibo show
imparator bak su dunyanin turlu turlu haline gazel ibo show imrahim tatlises Bak şu dünyanın türlü haline Hiç kimseler çare bulmaz ölüme Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Ben dertliyim bana derman bulunmaz Yüreğimde yaralarım iyi olmaz Haktan gelene çare bulunmaz Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Benim işim ancak Hakka kalmıştır Ciğerime kara kanlar dolmuştur Eyüp peygamberden miras kalmıştır Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Anne dedikleri gönül yarası Evlat dedikleri ciğer paresi Hiç bulunmaz bu ölümün çaresi Sabredelim gönül elden ne gelir Ne gelirse kula Allahtan gelir Kaside: anonim okuyan: sami kasap simcmshc iyi seyirler diler 27.08.2009 persembe ibo show 2009 ibrahim tatlises

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder