17 Ağustos 2009 Pazartesi

Tan Neler Neler Dinle

tan dinle

Tan Neler Neler Şarkı Sözleri


Sığınacak Baska Kimim Var
Gecemde Gündüzümde Sen
Senin İçin Atan Yüreğimin
Yangınını Bir Bilsen

Neler Neler Neler Neler
Neler Yasatıyorum
Neler Neler Neler Neler
Ne Savaşlar Veriyorum
Neler Neler Neler Neler
Gözümde Büyütüyorum
Neler Neler Neler Neler
Ne HayaLLer Kuruyorum

aLLah’im Yardim Et Yardim Et Ölüyorum
Bu Benim ki yoL değiL Kendimi Biliyorum
O Mısıl Mısıl Uyuyor Duygu Nedir BiLmiyor
Bense Böyle Her Gece Kendimi Yiyiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Ağustos 2009 Pazartesi

Tan Neler Neler Dinle

tan dinle

Tan Neler Neler Şarkı Sözleri


Sığınacak Baska Kimim Var
Gecemde Gündüzümde Sen
Senin İçin Atan Yüreğimin
Yangınını Bir Bilsen

Neler Neler Neler Neler
Neler Yasatıyorum
Neler Neler Neler Neler
Ne Savaşlar Veriyorum
Neler Neler Neler Neler
Gözümde Büyütüyorum
Neler Neler Neler Neler
Ne HayaLLer Kuruyorum

aLLah’im Yardim Et Yardim Et Ölüyorum
Bu Benim ki yoL değiL Kendimi Biliyorum
O Mısıl Mısıl Uyuyor Duygu Nedir BiLmiyor
Bense Böyle Her Gece Kendimi Yiyiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder