17 Ağustos 2009 Pazartesi

Hepsi Sır Dinle

hepsi dinle

Hepsi Sır Şarkı Sözleri


Kaç defa sordum, cevap verdin
Sana karşı hiçbir şey yok içimde
Merak ettim kusursuz musun
Seni sevmeye mecbur muyum

Peki öyleyse baktığında bana neden titriyorum
Başka bir kızla gördüğüm anda niye kısanıyorum

Sana bir sır vereyim şaşırma
Aslında seviyorum ben de seni
Ama hep korkularım vardı
Bitmez sorumlarım vardı
Söylüyorum ben de şimdi
Ben de şimdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Ağustos 2009 Pazartesi

Hepsi Sır Dinle

hepsi dinle

Hepsi Sır Şarkı Sözleri


Kaç defa sordum, cevap verdin
Sana karşı hiçbir şey yok içimde
Merak ettim kusursuz musun
Seni sevmeye mecbur muyum

Peki öyleyse baktığında bana neden titriyorum
Başka bir kızla gördüğüm anda niye kısanıyorum

Sana bir sır vereyim şaşırma
Aslında seviyorum ben de seni
Ama hep korkularım vardı
Bitmez sorumlarım vardı
Söylüyorum ben de şimdi
Ben de şimdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder