13 Ağustos 2009 Perşembe

Selim Gülgören Dert Dinle

Selim Gülgören dinle

Selim Gülgören Dert Şarkı Sözleri


ÇaL çaL oyna diyor gözLerimin önünde
Kıvır kıvır diLin kemigi yok iste
Peşimde öyLe büyük bir büyü var
Aşk Aşk onun esaretinde..

Bir feryat diLimin ucunda
Kıvıra kıvıra haykıramaz oLdum
Esir kaLp tutkusu içinde
Bana bir haLLer oLdu
Fena görüyorum bende
Ona müebbet bu yürek
Sonunda uğrunda kaLbimde mühürLenecek

bugün kendimi saLdim ben
benLigimi verdim sana
yeterki senin eLinden
geLsin dert dert…

çaL çaL oyna diyor gözLerimin önünde
kıvır kıvır diL kemigi yok iste
içimde öyLe büyük bir büyü var
Aşk Aşk onun esaretinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Ağustos 2009 Perşembe

Selim Gülgören Dert Dinle

Selim Gülgören dinle

Selim Gülgören Dert Şarkı Sözleri


ÇaL çaL oyna diyor gözLerimin önünde
Kıvır kıvır diLin kemigi yok iste
Peşimde öyLe büyük bir büyü var
Aşk Aşk onun esaretinde..

Bir feryat diLimin ucunda
Kıvıra kıvıra haykıramaz oLdum
Esir kaLp tutkusu içinde
Bana bir haLLer oLdu
Fena görüyorum bende
Ona müebbet bu yürek
Sonunda uğrunda kaLbimde mühürLenecek

bugün kendimi saLdim ben
benLigimi verdim sana
yeterki senin eLinden
geLsin dert dert…

çaL çaL oyna diyor gözLerimin önünde
kıvır kıvır diL kemigi yok iste
içimde öyLe büyük bir büyü var
Aşk Aşk onun esaretinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder